Prečo sa ženy vo veku 60 plus stávajú novými módnymi ikonami? Vek a móda sú kontroverznou témou a nie je novinkou, že vo fashion oblasti sú uprednostňované mladšie modelky. Módne značky sa ale chcú odlíšiť, čo je pochopiteľné vo svete obrovskej konkurencie. Mladým modelkám nie je a nebude koniec, ale čoraz viac značiek si za svoju tvár volí staršie dámy. Pre biznis je to okrem odlíšenia sa výhodné aj preto, že ľudia vo veku nad 60 rokov tvoria v svetovom meradle najrýchlejšie rastúcu skupinu spotrebiteľov. 01 Veľká časť luxusných značiek má svoju tvár v staršom veku. Príkladom sú Nars, Celine, Saint Laurent, Kate Spade alebo Louis Vuitton. Iris Apfel, 95 rokov Iris Apfel je interiérová dizajnérka a podnikateľka. Pracovala vo vlastnej, textilnej firme a spolupracovala na dizajnových projektoch pre 9 prezidentov USA. V súčasnosti stále navrhuje a je tvárou značky Kate Spade. 4 5 6 Najnovšie sa Iris spojila s Happy Socks, aby pre nich navrhla niekoľko párov ponožiek, výstredných ako je ona sama. Ženy vo veku 60 plus nie sú len tvárami drahých, luxusných značiek. Príkladom je Helen Van Winkle, známa ako Baddie Winkle (zloduch Winkle). Baddie Winkle, 88 rokov Winkle nie je babičkou, na akú sme všetci zvyknutí. Vo svojich 88 rokoch sa stará o svoj instagramový účet, na ktorom ju sleduje skoro 3 milióny ľudí. Na účte sa chváli svojim uleteným štýlom a dokazuje, že pokiaľ si chcete obliekať crop top tričká, minisukne a šialené farby – môžete tak urobiť v akomkoľvek veku. Jej štýl už zachytilo veľa stylistov, dokonca od Miley Cyrus dostala pozvánku na MTV Video Music Awards 2015. Neskôr sa stala tvárou značky Missguided, obľúbenej u mladých ľudí. 0 Príspevok, ktorý zdieľa badddiiie 💖🌈✨💖🌈✨ (@baddiewinkle), Mar 5, 2017 o 2:02 PST Príspevok, ktorý zdieľa badddiiie 💖🌈✨💖🌈✨ (@baddiewinkle), Sep 23, 2016 o 2:20 PDT „Necítim sa byť stará a nikdy som sa ani necítila. Myslím si, že ľudia sa môžu obliecť akokoľvek chcú,“ vyjadrila sa pre Refinery29. „Veľmi si užívam rolu modelky pre starších ľudí. Žijeme len raz, tak sa zabávajme.“ Akceptácia nonkonformity v modelingu je kultúrnym posunom a hovorí nám, že prvoradé je cítiť sa dobre vo vlastnej koži. Dúfajme teda, že nejde len o chvíľkový nástroj na zarábanie peňazí a staršie tváre budú reprezentovať fashion značky aj v budúcnosti. zdroj: independent.co.uk Navigácia v článku Alexandrovci a ich pokračovanie po tragédii. V máji sa bude konať turné na SlovenskuSúkromné ostrovy, ktorých návšteva okrem luxusu znamená aj ochranu životného prostredia